Je hebt bij het afsluiten van jouw AOV de dekkingen gekozen op grond van jouw situatie op dat moment. Wanneer je een keer gebruik wil maken van jouw AOV wanneer je ziek of arbeidsongeschikt raakt, wil je niet onaangenaam verrast worden doordat de dekkingen niet meer aansluiten bij je behoeften op dat moment.
Duurder geworden levensonderhoud, verandering in je gezinssituatie, andere bedrijfsresultaten, meer of minder spaargeld, allerlei omstandigheden kunnen er voor zorgen dat je AOV niet meer past bij jouw situatie.
Om dit te voorkomen krijg je op verschillende manieren de mogelijkheid om je polis aan te passen. Jaarlijks komt er een bericht van Movir over dit onderwerp.
Maar ook wij vinden het belangrijk dat jij tevreden blijft over jouw polis. Daarom sturen wij ieder jaar een onderhoudsformulier toe waarin we een aantal gerichte vragen stellen, zodat wij jou kunnen informeren over aanpassingen die je zou kunnen doen. Mocht je onze e-mail missen, geen probleem, we herinneren je eraan.
Deze dienstverlening is ondergebracht in ons Zorgplicht abonnement, die je meteen krijgt wanneer je jouw AOV via ons hebt afgesloten
Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via mail@aovvooru.nl